SEO analýza
Cieľom SEO analýzy je podať kompletné informácie o chybách na webe a nedostatkoch v optimalizácií stránok pre vyhľadávače. SEO analýza má zabezpečiť a navrhnúť riešenia, po implementácií ktorých sa zvýši sila webu a stránka sa bude zobrazovať na popredných pozíciach vo vyhľadávačoch ako je Google.
SEO analýza sa zaoberá:
- Správnym nastavením stránok a detailným rozborom všetkých chýb.
- Venuje sa štruktúre webu, hustote textu a kľúčových slov, správnemu tvaru textu, zahusteniu kľúčových slov na titulke a podstránkach.
- Poukáže na využitie nadpisov a veľkosti písma ( h1, h2, h3 ).
-
Upozorní na vyplnenie vhodných meta tagov v zdrojovom kóde webu ( title, description, keywords ) a navrhne vhodné mata tagy.
SEO analýza preverí:
- Najznámejšie katalógy a doporučí Vám registráciu do silných a prospešných katalógov.
- Mapuje konkurenciu a navrhne dobrú výmenu odkazov čí nákup platených odkazov.
-
Poukáže na využitie PPC reklamy či naopak preukáže neefektívnosť PPC či zlých spätných odkazov.
Vaša spolupráca pri SEO analýze:
pre SEO analýzu je vhodné dodať:
- štatistiky PPC reklamy za posledné obdobie (Google AdWords, Zoznam Etarget, Seznam Sklik)
- preferované kľúčové slova (5 - 10 kľúčových slov)
- zámer zlepšenia (malá návštenosť, málo klientov, zlepšenie pozície, ...)
viac informácií - SEO analýza (vrátane ceny)